پشتیبانی شایسته رمز موفقیت اکثری از سازمان ها است. باب هانی در این مورد بیان می کند که:

از مشتریانتان مراقبت نکنید، رقیبتان را این کار را می کند.

بخش های نرم افزار CRM برای اتوماسیون پشتیبانی تمام اطلاعات مثل اموریی که برای مشتری انجام گردیده، مشکلات و نیازها را در خود نگهداری می کند و تجربه پیروزی تمام کارمندان سازمان و اجزاء آن را برای همه نیروها شفاف می کند.

محصول و سرویس دهی تضمین شده، فقط با جلب رضایت مصرف کنندگان می باشد. در حقیقت دریافت رضایت اران پیرو دریافت رضایت پرسنل است. چراکه کارکنان پیش تازان متعامل با مشتری از طرف سازمان هستند.
با گذشت زمان رفتار شایسته و اعتماد بخش واحد می باشد که مشتریان ترغیب به دنباله ارتباطات شان با سازمان شوند.

بعضی از بخش های نرم افزار CRM برای پشتیبانی شامل شده اند از:

ثبت نیاز های مشتری
پیگیری مشکلات مشتری
ثبت و پیگیری فعالیت های در ارتباط با مشتری
ثبت و پیگیری پروژه های مشتری
ابزارخدمات پس از
سامانه مدیریت گارنتی
سیستم قراردادهای
پورتال مشتری
ثبت سندها

مکانیزه سازی بازاریابی با نرم افزار CRM

مکانیزه سازی با نرم افزار CRM


نرم افزار crm (مدیریت ارتباط با مشتری) مشتری ,افزار ,سازمان ,پیگیری ,رضایت ,پشتیبانی ,مکانیزه سازی ,دریافت رضایت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مجله اینترنتی دیبا سئو وب ایران بهترین موسیقی های اینترنت Civil Group شرکت طراحی دکوراسیون اُراکو همه چی موجوده جراحی زیبایی - جراحی بینی - جراحی پلک -جراحی شکم محصولات ارگانیک وطیب